لیست اخبار صفحه :2
ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان مودم‌ها چگونه به وجود آمدند؟

مودم‌ها چگونه به وجود آمدند؟

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی بیشتر فعالیتهای ما ازطریق اینترنت صورت می گیرد. برای اتصال به اینترنت نیازمند تهیه مودم هستیم. حال باید ببینیم مودم چیست و چگونه کار می کند؟

ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان تحولات با اینترنت نسل پنجم

تحولات با اینترنت نسل پنجم

تا سال‌های آینده یکی از اتفاقات مهم تکنولوژی که زندگی انسان در بسیاری عرصه‌ها را متحول خواهد کرد، تکنولوژی شبکه اینترنت 5G است. پیشرفتی مهم در صنعت ارتباطات که هم‌اکنون نیز نشانه‌های آن در دنیا مشاهده می‌شود.

ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان افزایش انعطاف‌پذیری تولید با 5G

افزایش انعطاف‌پذیری تولید با 5G

پیاده‌سازی سیستم‌های جدید و موجود بدون اختلال، بخش مهمی از ارزش پیشنهادی و چابکی ارائه شده توسط 5G است. سازمان‌ها به یک راه‌حل تولید هوشمند نیاز دارند تا به عنوان سیستم مرکزی تولید نقش‌آفرینی کند تا از مزایای این کانال ارتباطی بهره‌مند شود.

ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان «وای‌فای Wi-Fi» مخفف چیست؟

«وای‌فای Wi-Fi» مخفف چیست؟

اصطلاح «Wi-Fi» به این دلیل انتخاب شده که در ذهن مصرف‌کنندگان تداعی کننده چیزهای آسان و مشابه باشد و چون شبیه اصطلاح معروف «hi-fi» سرواژه «وفاداری بالا» است، کمک می کند تا این مفهوم آسان‌تر درک شود.

ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان  در مورد فناوری بی‌سیم یا Wireless چه می‌‌دانید

در مورد فناوری بی‌سیم یا Wireless چه می‌‌دانید

تکنولوژى Wireless به سرعت در حال پیشرفت است و نقش کلیدى را در زندگى ما در سرتاسر دنیا ایفا مى کند. اما تکنولوژى Wireless چه فوایدى دارد؟ این تکنولوژى به استفاده کننده (User) امکان استفاده از دستگاه‌هاى متفاوت ، بدون نیاز به سیم، در حال حرکت را مى‌دهد.

ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان تقویت شبکه بی‌سیم 6G با رویه‌های هوشمند

تقویت شبکه بی‌سیم 6G با رویه‌های هوشمند

نسل بعدی فناوری بی‌سیم نوید تغییر فناوری بی‌سیم را می‌دهد. خوانندگان علاقه‌مند به فناوری‌های پیشرفته شبکه‌های بی‌سیم با مطالعه این کتاب از اطلاعات ارائه شده در حوزه ارتباطات بی‌سیم بهره‌مند خواهند شد.

//isti.ir/X3Lt