لیست اخبار صفحه :3
ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان جدیدترین آمار سایت‌های 5G در کشور اعلام شد

جدیدترین آمار سایت‌های 5G در کشور اعلام شد

نسل پنجم اینترنت که نسبت به نسل‌های قبلی خود از سرعت بالاتری برخوردار است؛ در ایران همانند سایر کشورها توسط اپراتورها در حال راه اندازی و توسعه است و براساس آخرین آمار، تاکنون ۸۴۰ سایت 5G راه‌اندازی شده است.

ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان سامسونگ به دنبال 6G رفت

سامسونگ به دنبال 6G رفت

سامسونگ با انتشار یک بیانیه رسمی از همکاری خود با دانشگاه پرینستون و تمرکز بر روی توسعه فناوری ارتباطی 6G خبر داد. سامسونگ می‌خواهد نسل ششم تکنولوژی ارتباط بی‌سیم را پایه‌ریزی کند.

ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان WiFi 7؛ نسل جدید اینترنت بی سیم

WiFi 7؛ نسل جدید اینترنت بی سیم

کاربرد گسترده و محبوبیت wifi، این تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت و ارتقاء است. آخرین فناوری wifi که این روزها حسابی سر و صدا به پا کرده است، تکنولوژی wifi 7 است که جدیدترین نسل اینترنت بی سیم محسوب می‌شود.

ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان فناوری WiFi 6 و هر آنچه لازم است درباره آن بدانید

فناوری WiFi 6 و هر آنچه لازم است درباره آن بدانید

فناوری WiFi 6 به جای افزایش سرعت برای دستگاه های فردی، سرعت شبکه را زمانی که چندین دستگاه به آن متصل هستند، بهبود می‌دهد. یعنی هدف WiFi 6 بهبود کارکرد شبکه در هنگام اتصال چندین دستگاه به آن است.

ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان WiFi نسل 5 در برابر WiFi نسل 6

WiFi نسل 5 در برابر WiFi نسل 6

با بهره‌گیری از ویژگی‌های اثبات شده WiFi و نوآوری‌های شبکه همراه (LTE)، WiFi6 طراحی شده تا همراه با بهبود بهینگی و ارائه اتصال بهتر در محدوده وسیع‌تر، ظرفیت را تا 4 برابر بالا ببرد.

ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان آیا زمان 6G فرا رسیده است؟

آیا زمان 6G فرا رسیده است؟

اپراتورها به بروز رسانی شبکه‌های خود برای فناوری 5G مستقل ادامه می‌دهند و کاربران نیز به طور فزاینده‌ای پیشرفت‌های وعده داده شده در سرعت و قابلیت اطمینان را تجربه خواهند کرد.

//isti.ir/Xt5t