بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از ۸ تیر ماه آغاز به کار می‌کند

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک (الکامپ) با شعار همه با هم برای اقتصاد دیجیتال از ۸ تا 11 تیرماه 1403 آغاز می شود.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک (الکامپ) از ۸ تیر تا ۱۱ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به مدت چهار روز با حضور عوامل مختلف مجموعه استارت آپی و شرکت‌هایی مرتبط در این حوزه فعالیت می‌کردند شروع می‌شود. شعار امسال نمایشگاه «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» است و امسال با نگاهی نوآورانه و خلاقانه به حوزه استارت آپی و پلتفرمی برگزار می‌گردد. نمایشگاه الکامپ ابزار مناسبی برای رونق و توسعه کسب و کار برای فعالین حوزه کسب و کار اینترنتی است.

در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) تهران از 12 کشور جهان شامل آلمان، آمریکا، اسپانیا، ایرلند کره‌جنوبی، دانمارک، مکزیک و... در زمینه تولید انواع سخت‌افزار، نرم‌افزار، خدمات الکترونیک، اینترنت و شبکه‌های اطلاع‌رسانی، امنیت و شبکه، وب‌سایت، تلفن‌همراه، لپ‌تاپ فعالیت داشته و آخرین نوآوری‌های خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان محترم ارائه می‌نمایند.

نمایشگاه الکامپ، مهمترین رویداد فناوری اطلاعات ایران به شمار می‌آید که بزرگترین اجتماع در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران محسوب می‌شود. هدف اصلی نمایشگاه توسعه پتانسیل‌های بین‌المللی بازرگانی ایران و عرصه رقابت‌‌پذیری ایران در بازار جهانی است.

غرفه‌داران نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک شامل «بی‌سیم و شبکه‌های مخابراتی»، «تجهیزات رادیویی و ارتباطات ماهواره‌ای»، «طراحی و ساخت اپلیکیشن و طراحی انواع سایت»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «امنیت سیستم، شبکه و ارتباطات»، «نرم‌افزار و سخت افزار» و... می‌باشد.

ساعت بازدید از نمایشگاه از ساعت 8:00 الی  15:00 در محل نمایشگاه بین‌الملی تهران می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو غرفه در این نمایشگاه با شماره 42917000-021 تماس حاصل فرمایید. همچنین برای دسترسی سریع کلیک کنید.

//isti.ir/ZBcx