دوره‌های تخصصی توانمندسازی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با همکاری دانشگاه مهر البرز برگزار می‌شود

دوره‌های تخصصی توانمندسازی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با همکاری دانشگاه مهر البرز در راستای حمایت از پرورش و ارتقای سطح دانش فنی نیروهای متخصص در حوزه اقتصاد دیجیتال برگزار می‌شود.

با توجه به گذار نظام‌های اقتصادی کلاسیک به اقتصاد دانش بنیان و نیز جهت گیری بازار کسب و کار، به خصوص در حوزه  ICT، به سمت علم، دانش و فناوری، بسیاری از کشورها و نیز قطب‌های صنعتی و اقتصادی منطقه‌ای و بین‌المللی با تمرکز بر ایده‌های نوآورانه و فناورانه، ارتقاء زنجیره ارزش در اکوسیستم اقتصادی به دنبال افزاش درآمد از محل فروش دانش و مهارت های نوین است. لازمه حرکت در مسیر اقتصاد دانش بنیان، پیوند مستحکم پایه ها و ستون‌های اقتصادی کلاسیک با دانش و فناوری مدرن است که این امر تنها از طریق تاسیس پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و نوآوری و در راس آن‌ها اجرای برنامه های پیشران در این حوزه است. 

در همین راستا و با توجه به اهداف، مأموریت و چشم انداز ملی و بین المللی، پارک فاوا به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت پارک‌های فناوری کل کشور، حمایت از مراکز رشد و مراکز نوآوری و شتاب دهنده های فعال سراسر کشور است و دستیابی به این مهم را از طریق ابتکار راه اندازی «شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال (تاد)» کشور دنبال می کند. به همین منظور این شبکه در راستای حمایت از پرورش و ارتقای سطح دانش فنی نیروهای متخصص در حوزه اقتصاد دیجیتال، با همکاری مؤسسه آموزش عالی مهر البرز اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت محور در حوزه ICT نموده است. 

از علاقه‌مندان به فراگیری دوره‌های معرفی شده دعوت می‌شود تا جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.mehryad.ir/ict مراجعه و از طریق شماره تلفن ۵۷۶۵۸۴۰۳ (۰۲۱) -۳۴۹۱۶۵۷ (۰۲۶) داخلی (۳۲۲) با کارشناس واحد تماس حاصل فرمایند و یا جهت ثبت‌نام به آدرس ict-park.ir/fa/form/21 مراجعه نمایند.


//isti.ir/ZNjx