دوره آنلاین آموزشی رباتیک با نگاهی کاربردی بە علم اینترنت اشیا

اولین دوره آموزشی از مجموعه دوره‌های رباتیک، با عنوان دوره آموزش مقدماتی رباتیک با نگاهی کاربردی بە علم اینترنت اشیا، به مدت 15 ساعت در 10 جلسه از 18 مرداد ماه روزهای شنبه و چهارشنبه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، انجمن مهندسی برق دانشگاه خوارزمی اولین دوره آموزشی از مجموعه دوره‌های رباتیک، با عنوان دوره آموزش مقدماتی رباتیک با نگاهی کاربردی بە علم اینترنت اشیا (IOT)، به مدت 15 ساعت در 10 جلسه از 18 مرداد ماه روزهای شنبه و چهارشنبه به صورت آنلاین برگزار می‌کند.

حضور در این دوره ها به رشد تفکر خلاق و ارتقای مهارت های فنی و توان علمی و مهارتی دانشجویان کمک می کندآشنایی با دنیای میکروکنترلرها، آموزش کاربردی علم IOT در رباتیک، آشنایی با قطعات مکانیکی ربات‌های معمولی، ساخت شبکه لوکال برای کنترل esp8266 و نکات برنامه‌نویسی بخشی از محورهای این دوره آموزشی است.

همچنین، شرکت کنندگان در این دوره با مقدمات اصول یادگیری شبیه سازی پروژە‌ها در محیط پروتئوس، محیط نرم‌افزار آروینو آشنا می شوندلازم به ذکر است هزینه شرکت در این دوره آموزشی، 190 هزار تومان می‌باشد که در پایان دوره، به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر اعطا خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام درباره دوره آموزشی آنلاین رباتیک می‌توانند با آیدی @Eesakhu  در تلگرام مراجعه کنند.

 

//isti.ir/Z1xy