برگزاری تور فناورانه همزمان با نمایشگاه بین‌المللی الکامپ و بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران

همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ، تور فناورانه به منظور تعامل متخصصان و نخبگان دانشگاهی با صنعتگران و فناوران در تاریخ 10 تیر ماه جاری در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، همزمان با بیست‌ و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تور فناورانه به منظور تعامل متخصصان و نخبگان دانشگاهی با صنعت‌گران و فناوران به همراه بازدید از این نمایشگاه و خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) در 10 تیر ‌ماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

تورهای فناورانه، برنامه بازدید هدفمند و گروهی از نمایشگاه‌های مختلف در حوزه علم و فناوری، با راهنمایی افراد متخصص در حوزه مرتبط هستند که به عنوان یکی از مؤثرترین برنامه‌ها در راستای ترویج توسعه فناوری محسوب می‌شوند. این تورها اغلب برای قشر دانشگاهی برگزار می‌شوند که اهدافی از قبیل آشنایی دانشجویان، اعضای هیئت‌علمی و مسئولین دانشگاهی با توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف فناوری‌های پیشرفته و رو به جلو، ایجاد و تقویت روحیه امید و خودباوری در جامعه به‌ویژه در میان نسل جوان و دانشجویان، جذب مشارکت ارگان‌ها و نهادهای علمی-ترویجی در برگزاری تورهای اثرگذار و امیدبخش، ایجاد بستر مناسب برای تعامل میان دانشجویان و اساتید با فناوران، صنایع و شرکت‌های فناور، ایجاد انگیزه در دانشجویان برای ورود به حوزه‌های فناورانه جدید و پیشرفته، ترویج و توسعه ملموس این فناوری‌ها و آشنایی با سازمان‌های سیاست‌گذار و حمایتی در حوزه مربوطه را دنبال می‌کنند.  

تور فناورانه (TechTour) به همت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات با هدف آشنایی نخبگان دانشگاهی با صنایع و فناوران فعال کشور، استفاده از ظرفیت و توانمندی متخصصان در راستای رفع نیازها و چالش‌های فناورانه موجود در این حوزه و همچنین شبکه‌سازی میان متخصصان و نخبگان دانشگاهی با صاحبان شرکت‎‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

محورهای اصلی این رویداد، نشست و گفتگو میان متخصصان با فعالان صنعت و فناوری، معرفی متخصصان فعال به صاحبان صنعت و فناوران، معرفی چالش‌های فناورانه، بازدید از دستاوردهای فناورانه متخصصان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) و شبکه‌سازی میان متخصصان و نخبگان دانشگاهی با صاحبان صنایع است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این رویداد و ثبت‌نام به این لینک مراجعه کنند.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد تورهای فناورانه با شماره 88688467_021 و  09038638707 تماس و یا به سایت https://techtour.ir مراجعه نمایید.



//isti.ir/Zuqy