رویداد کاشتن برای آینده اتصال‌پذیری، ارتباطات و هوش مصنوعی برگزار می‌شود

«مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری» با همکاری «ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات»، «ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک» و «شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان» رویداد کاشتن برای آینده اتصال‌پذیری، ارتباطات و هوش مصنوعی را برگزار می‌کند.


مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان رویداد کاشتن برای آینده اتصال‌پذیری، ارتباطات و هوش مصنوعی ویژه برنامه آیین اعطای جایزه ملی فناوری نکست را برگزار می‌کند.

کاشتن برای آینده رویدادی گفتمان‌ محور است که با هدف آشنایی دانشجویان، فناوران و پژوهشگران با فناوری‌های نوین و راهبردی و در راستای تأثیرگذاری آنها بر آینده، زندگی مردم و جایگاهشان در داخل کشور برگزار می‌شود. این رویداد که در قالب سخنرانی‌ها و گفتگوهای هدفمند اجرا می‌شود، به دنبال ترویج فناوری‌های نوظهور در میان علاقه‌مندان و فرهیختگان دانشگاهی است.

در این رویداد «دکتر کاظم فولادی قلعه؛ عضو هیات علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران»، «دکتر حسین شهرابی فراهانی؛ بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت امید فضا»، «دکتر زهرا کاوه‌وش؛ عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف»، «مهندس محمدمهدی شیران؛ هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت دلفین»، «دکتر داوود ادیب؛ رئیس هیات مدیره شرکت صنایع ارتباطی آوا»، «دکتر بهروز مینایی؛ دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک» و «دکتر سید محمد کرباسی؛ دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات» به سخنرانی خواهند پرداخت.

این رویداد جذاب سه‌شنبه 1 اسفند ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۱۵ تا 18 در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، برج فناوری واقع در بلوار دانشگاه صنعتی خمینی شهر اصفهان میزبان نخبگان و دانشجویان دانشگاه‌های برتر سراسر کشور خواهد بود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانید به این لینک مراجعه نمایند.


//isti.ir/ZgTx