معرفی کتاب آموزش فدرال برای شبکه‌های بی‌سیم هوشمند آینده

در این کتاب تخصصی که سال 2023 میلادی توسط انتشارات Wiley-IEEE در 320 صفحه منتشر شد با مفاهیم، الگوریتم‌ها و کاربردهای اساسی یادگیری فدرال بهتر آشنا می‌شوید.

در کتاب آموزش فدرال برای شبکه‌های بی‌سیم هوشمند آینده، تیمی از محققین برجسته مجموعه‌ای قوی و روشن‌تر از منابع را ارائه می‌کنند که مفاهیم اساسی و الگوریتم‌های تقویت‌کننده یادگیری فدرال را پوشش می‌دهند و همچنین توضیحاتی درباره نحوه استفاده از آنها در سیستم‌های ارتباط بی‌سیم ارائه می‌کنند.

ویراستاران آثاری را گنجانده‌اند که بررسی می‌کنند چگونه ارائه منابع ارتباطی بر عملکرد یادگیری، دقت، هم‌گرایی، مقیاس‌پذیری و امنیت و حریم خصوصی تأثیر می‌گذارد و خوانندگان طیف وسیعی از موضوعات را بررسی خواهند کرد که نشان می‌دهد چگونه الگوریتم‌ها، مفاهیم، و مسائل طراحی و بهینه‌سازی یکپارچه برای ارتباطات بی‌سیم اعمال می‌شوند. این کتاب برای مهندسین برق و علوم کامپیوتر، محققان، اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با علاقه به یادگیری ماشینی، آموزش فدرال برای شبکه‌های بی‌سیم هوشمند آینده نیز به نفع تنظیم‌کننده‌ها و بازیگران نهادی مسئول نظارت و سیاست‌گذاری در حوزه هوش مصنوعی خواهد بود.

 

//isti.ir/ZbNx