سفر یک روزه دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات به استان اصفهان

دکتر سید محمد کرباسی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات بر ضرورت تقویت همکاری در حوزه‌ فناوری‌های نوظهور و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حمایت از کسب و کارهای نوپا تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، دکتر سید محمد کرباسی؛ دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات در سفر یک‌روزه خود به استان اصفهان؛ و با حضور در مجموعه هاب اصفهان از نزدیک در جریان نیازها و مسائل آنها قرار گرفت. دکتر مهران کرمی مدیرعامل این مجموعه ضمن ارائه گزارشی از مأموریت این مرکز برای حمایت و سرعت بخشی به رشد استارت آپ‌ها در حوزه فناوری اطلاعات (IT)، جذب ایده‌ها، ارائه خدمات آموزشی و همچنین تجاری‌سازی ایده‌ها پرداخت.

در ادامه این سفر، دکتر سید محمد کرباسی ضمن بازدید از مرکز نوآوری پویتک، در روند چگونگی جذب و سطح خدمات ارائه شده به استارت‌آپ‌ها در این شتاب‌دهنده قرار گرفت و با تأکید بر مأموریت ستاد، از آمادگی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات برای جذب و حمایت همه جانبه از کسب و کارهای نوپا خبر داد.

بازدید از شرکت‌های رهیافت سامانه آریا، بهبود ارتباط چهلستون، امن پردازش هوشمند فرداد، شرکت پیام پرداز، شرکت آینده‌سازان پردازش امن، شرکت داده پرداز صبا و شرکت هوشمند ساختار اسپادانا از دیگر برنامه‌‎های این سفر یک روزه بود.
در پایان این بازدیدها، مدیران شرکت‌ها پیرامون فرایندهای کاری، به بیان دیدگاه‌ها و چالش‌های پیش روی اشاره و با دکتر سید محمد کرباسی به گفتگو پرداختند.
 
 
//isti.ir/ZvEx