حضور ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات در رویداد ملی جایزه نکست با شعار «ما برای وصل کردن آمدیم»

اولین دوره رویداد جایزه ملی فناوری نکست (NEXT) و با حضور ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات با شعار «ما برای وصل کردن آمدیم» در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در حال برگزاری می‌باشد.

رویداد ملی جایزه فناوری نکست NEXT (نوآوری، کارآفرینان، سرآمد، توسعه) با شعار «ایران پیشرفته با فناوری‌های نوظهور» با هدف حمایت از توسعه سبد محصولات شرکت‌های فناور کشور، شناسایی و حمایت از ایده‌های مبتنی بر فناوری‌های نوظهور، ایجاد انگیزه بیشتر و گسترش فعالیت‌های تحقیق و توسعه و تمرکز بر فناوری‌های جدید در حال برگزاری می‌باشد. در این رویداد دو روزه شرکت‌های دانش بنیان و فناور، محصولات فناورانه خود را به نمایش می‌گذارند.

از ۲۴۰ ثبت نام اولیه بیش از ۸۰ طرح به مرحله نهایی رسیده اند و ۸۶ درصد از شرکت کنندگان نهایی، دانش بنیان هستند   از کل طرح‌های ذکر شده، ۲۰ طرح در زمینه «اتصال‌پذیری، ارتباطات و میکروالکترونیک» ثبت‌نام کرده‌اند و برای سایر طرح‌های منتخب (تا ۱۰ طرح) حمایت‌هایی نظیر سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران و صنایع پیشران در طرح‌ها و ایده‌ها و استفاده از مزیت‌های قانون جهش تولید دانش بنیان در نظر گرفته شده است.


سه طرح منتخب رویداد مذکور در هر محور از رتبه اول تا سوم به ترتیب «۵۰ میلیارد ریال جایزه و ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات» ، «۳۰ میلیارد ریال جایزه و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات» و «۲۰ میلیارد ریال جایزه و ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات» دریافت می‌کنند.

گفتنی است رویداد ملی «جایزه فناوری نکست» (نوآوری کارآفرینان سرآمد و توسعه) که توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌ بنیان ریاست‌ جمهوری در حال برگزاری می‌باشد وبا اعطای جوایز به برندگان در 2 اسفند ماه خاتمه می‌یابد.

 








//isti.ir/Z9Xx