اولین دوره کارآموزی آکادمی گروه ملی انفورماتیک برگزار می‌شود

گروه ملی انفورماتیک با برگزاری اولین دوره کارآموزی خود، فرصتی استثنایی را برای جوانان علاقه‌مند به حوزه فناوری اطلاعات و امنیت فراهم آورده است.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، آکادمی گروه ملی انفورماتیک، به عنوان بازوی علمی، آموزشی و پژوهشی هلدینگ فناوری اطلاعات بانک مرکزی کشور، با هدف تأمین و پرورش نیروی متخصص فعالیت خود را آغاز کرده است. این آکادمی برنامه‌های هدفمندی شامل برگزاری دوره‌های کارآموزی، بوت‌کمپ‌های پروژه محور، دوره‌های آموزشی شخصی‌سازی‌شده، برگزاری نشست‌های تخصصی برای ارتقای دانش و مهارت کارشناسان، مدیران و فعالان حوزه مالی و فین‌تک ارائه می‌دهد. از جمله مزایای این آکادمی می‌توان به کسب تجربه و فرصت استخدام در معتبرترین شرکت‌های حوزه ‌بانکی و‌ پرداخت کشور، ارائه آموزش‌های مهارت‌محور، برگزاری رویدادها و مسابقات تخصصی، فراهم کردن فرصت یادگیری، رقابت و شبکه‌سازی و همچنین ارائه گواهینامه‌های معتبر اشاره کرد.

 

مزایای شرکت در این دوره کارآموزی شامل «فرصت استخدام در خانواده گروه ملی انفورماتیک»، «پرداخت حقوق و بیمه در طول دوره کارآموزی»، «کسب تجربه در معتبرترین شرکت‌های امنیت و فناوری اطلاعات» و «بیش از ۲۰ موقعیت کارآموزی متنوع» در این دوره ارائه می‌شود

علاقه‌مندان می‌توانند تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 7 شهریور 1403 برای ثبت‌نام در این دوره اقدام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22913290-021 تماس حاصل فرمایید و برای ارسال رزومه، به لینک زیر مراجعه نمایید.

لینک ثبت‌نام 

 

//isti.ir/ZBBy