پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات و دانش

پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات و دانش در تاریخ 4 دی 1403 توسط انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، این کنفرانس فرصتی مناسب برای پژوهشگران، اساتید و دانشجویان است تا در زمینه‌های مختلف فناوری اطلاعات و دانش به تبادل‌نظر و ارائه مقالات بپردازند.

مهمترین رویکردها و محورهای این همایش می توان به شهر هوشمند، شبکه هوشمند و شهروند هوشمند، حریم خصوصی، امنیت اطلاعات و امنیت سایبری، شبکه‌های ارتباطی فناوری اطلاعات و دانش (اینترنت اشیا و 5G)، بسترهای رایانش (رایانش ابری، کوانتومی، لبه و فراگیر)، کسب و کارهای جدید در فناوری اطلاعات و دانش  و... اشاره کرد. 

مهلت ارسال اصل مقالات 10 مهر ماه و اعلام نتایج داوری 1 آذر ماه 1403، همچنین تاریخ برگزاری همایش 4 الی 6 دی ماه 1403 می‌باشد. 

این کنفرانس باهدف بررسی نوآوری‌ها و چالش‌های جدید در حوزه فناوری اطلاعات و دانش و ارائه راهکارهای نوین برگزار می‌شود. از تمامی علاقه‌مندان و پژوهشگران دعوت می‌شود تا مقالات خود را در محورهای اعلام‌شده ارسال نموده و در این رویداد علمی شرکت نمایند.

جهت ورود به سایت همایش و کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

 

//isti.ir/Z7wy