گردهمایی فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در نمایشگاه جیتکس دبی

گردهمایی سراسری فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور با هدف هم‌افزایی، هم‌رسانی و اتحاد ملی جهت برنامه‌ریزی در پاویون ایران در چهل و چهارمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس دبی صورت می‌گیرد.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، پاویون جمهوری اسلامی ایران در چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس از ۲۳ تا ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۳ با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران درشهر دبی برگزار می‌شود.

غلامرضا رضائیان، مدیر پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس گفت: این نمایشگاه، به‌عنوان رویداد برتر کشور امارات و خاورمیانه درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که پل ارتباطی شرکت های فناور ودانش بنیان ایران با شرکت های برتر جهان است را برقرار می کند.

نمایشگاه جیتکس دبی با مشارکت بیش از 7000 شرکت با محورهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، نرم افزار،سخت افزار،هوش مصنوعی، تجارت الکترونیک، سازندگان سرور، تکنولوژی شبکه، ساختمان‌های هوشمند و زیر ساخت، انرژی و محیط زیست، حمل و نقل، اینترنت اشیاء، انرژی و محیط زیست، زیر ساخت و امنیت شبکه، مخابرات، دولت هوشمند، سلامت، فناوری آموزشی، فینتک، بلاک چین و دیگر شاخه‌های مرتبط برگزار می‌شود.

پاویون ایران درسالن 14سالن پاویون های کشورها جانمایی شده که در این سالن، کشورهایی مثل روسیه، ایتالیا، کانادا، آفریقای جنوبی، لیتوانی، آذربایجان و... بصورت پاویون حضور دارند. با توجه به لزوم برنامه ریزی موثر و هم اندیشی،همایش معرفی پاویون تخصصی و اعزام هییت تجاری به جیتکس دبی (25 شهریور) از ساعت 9 الی11 در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، خانه نوآوری و فناوری  ایران (ihit)  سالن A37 برگزار می‌گردد.

//isti.ir/Z5Py