فراخوان برنامه دلتاتک

هدف از برگزاری این برنامه، حمایت از تحقیق و توسعه طرح‌های فناورانه و نوآورانه اعضای هیأت علمی و هسته‌های فناور می‎‌باشد.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، برنامه حمایتی دلتاتک با محوریت مرکز نوآوری دلتا و با همکاری معاونت فناوری، نوآوری و کارآفرینی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این برنامه، حمایت از تحقیق و توسعه طرح‌های فناورانه و نوآورانه اعضای هیأت علمی و هسته‌های فناور با استفاده از ظرفیت صندوق نوآوری و شکوفایی می‌باشد. لذا، محدودیتی برای TRL پیشنهادهای ارسالی در نظر گرفته نشده است و فناوری‌های پیشنهادی می‌توانند در مرحله ایده، نمونه آزمایشگاهی، حداقل محصول پذیرفتنی (MVP) و غیره باشند.

این برنامه به دنبال حمایت از توسعه فناوری‌های پیشرفته‌ای است که نمونه تجاری مشابه در بازارهای داخلی نداشته باشد. حوزه‌های فناورانه اولویت‌دار در این برنامه تجهیزات پزشکی، انرژی، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء هستند اما از سایر حوزه‌های فناورانه نیز بر حسب ارائه طرح توجیهی، امکان حمایت وجود دارد.

متقاضیان می‌توانند حداکثر تا تاریخ 1403/۰۵/31، پیشنهادهای خود را برای ارزیابی از طریق پست الکترونیک ttoiust.ac.ir ارسال کنند. ارزیابی اولیه پیشنهادهای ارسالی، توسط مرکز نوآوری دلتا و ارزیابی نهایی، توسط صندوق نوآوری و شکوفایی انجام می‌شود.

علاقمندان می‌توانند در صورت داشتن هر گونه سوال با مرکز نوآوری دلتا به شماره ۰۹۹۲۵۲۲۳۴۲۱ تماس حاصل نمایند و یا به سایت معاونت فناوری، نوآوری و کارآفرینی به آدرس http://technology.iust.ac.ir مراجعه نمایند.

 

//isti.ir/ZW3y