کمک بلاک‌ چین، اینترنت اشیا و هوش‌ مصنوعی برای رسیدن به بازار دیجیتالی یک تریلیون دلاری

اینترنت اشیا یکی دیگر از سنگ‌ بناهای راهبردی دیجیتال‌ سازی شرکت های آدانی است. هدف ساده‌ سازی عملیات و افزایش کارایی در بخش‌های مختلف تجاری خود با اتصال دستگاه‌ها و سیستم‌ها است.

شرکت‌های آدانی شراکت‌های کلیدی را برای کشف قابلیت‌های فناوری‌های بلاک چین، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی ایجاد کرده است. این شرکت چند ملیتی هندی قصد سرمایه‌گذاری در یک انقلاب دیجیتال سازی در صنایع را دارد. ماهیت غیر متمرکز بلاک‌چین، بهبود مقاومت در برابر دستکاری تراکنش‌ها، کاهش تقلب و افزایش پاسخگویی را تضمین می‌کند. این حرکت با روند جهانی پذیرش بلاک‌چین به دلیل پتانسیل تحول آفرین آن در مدیریت زنجیره تأمین، امور مالی و فراتر از آن همخوانی دارد.

اینترنت اشیا یکی دیگر از سنگ‌ بناهای راهبردی دیجیتال‌ سازی آدانی است. هدف ساده‌ سازی عملیات و افزایش کارایی در بخش‌های مختلف تجاری خود با اتصال دستگاه‌ها و سیستم‌ها است. هوش مصنوعی نیز در قلب تحول دیجیتال آدانی قرار دارد. آنها تأکید دارند که ترکیب فناوری‌های هوش مصنوعی شرکت را برای استقرار اتوماسیون هوشمند، بهینه‌سازی فرآیندهای تصمیم‌گیری و کشف بینش‌های ارزشمند از مجموعه داده‌های گسترده، توانمند می‌کند. با استفاده از قدرت بلاک‌ چین، اینترنت اشیا و هوش‌ مصنوعی شرکت آدانی در حال تحول دیجیتالی هند در بازار دیجیتالی یک تریلیون دلاری است.

منبع خبر

//isti.ir/ZwAx