حمایت از طرح‌های پژوهشی و پسا دکترا در قالب تفاهمی سه‌جانبه

تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه میان بنیاد ملی علم ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و ستاد دانش بنیان ریاست جمهوری به امضا رسید.

صبح امروز در حاشیه افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه «میان بنیاد ملی علم ایران»، «مرکز تحقیق و توسعه همراه اول» و «ستاد دانش بنیان ریاست جمهوری» به امضا رسید که به گفته علی‌محمد سلطانی رئیس بنیاد ملی علم ایران، به موجب این تفاهم‌نامه مبلغ بیست و چهار میلیارد تومان بودجه برای تخصیص به طرح‌های پژوهشی و پسادکترا در نظر گرفته شد.
 ایشان در ادامه عنوان نمود این بودجه صرف حمایت از فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری و هیات‌های علمی در موضوعاتی مشخص خواهد شد. از هفته آینده متقاضیان می‌توانند تا 15 بهمن ماه، با مراجعه به سایت insf.org ضمن کسب اطلاعات بیشتر، نسبت به ثبت تقاضای بررسی طرح‌های پیشنهادی خود اقدام کنند. سلطانی افزود: طرح‌ها داوری خواهد شد و در نهایت هرکدام از طرح‌های پسا‌دکترا به مدت یک سال و طرح‌های پژوهشی برگزیده تا سقف دو میلیارد تومان مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

کلمات کلیدی
//isti.ir/Za2x