حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه هوافضا

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات از پژوهشگاه هوافضا بازدید کرد. در این بازدید دکتر سید محمد کرباسی از نزدیک با فعالیت‌ها، امکانات و ظرفیت‌های پژوهشگاه آشنا شده و در جریان اقدامات قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات،دکتر سید محمد کرباسی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات از پژوهشگاه هوافضا بازدید کرد.

در این بازدید دکتر سید محمد کرباسی از نزدیک با فعالیت‌ها، امکانات و ظرفیت‌های پژوهشگاه آشنا شده و در جریان اقدامات قرار گرفت.

گفتنی است در جریان این دیدار، رئیس پژوهشگاه هوافضا، خلاصه‌ای از تاریخچه فعالیت‌های پژوهشی و دستاوردهای ملی، چالش‌ها و پرتاب‌های موفقیت آمیز ارائه کرد.

وی با اشاره به حمایت‌های رییس‌جمهور شهید، به اهمیت دانش هوافضا و  کار‌های مهم انجام شده در این حوزه در دولت سیزدهم و ادامه پروژه‌های هوایی و فضایی کشور اشاره کرد.

دکتر سید محمد کرباسی؛ دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات همچنین طی سخنانی در جمع مدیران این پژوهشگاه،  ضمن ابراز خرسندی از سرعت خوب صنعت فضایی ایران گفت: در حال حاضر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات با حمایت‌های دولت سیزدهم و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری؛ ایجاد تعامل و تسهیل بین بخش‌های دفاعی با بخش‌های خصوصی و دولتی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه را در دستور کار خود دارد.

لازم به ذکر است است در این بازدید، معاون و عضو کارگروه ماهواره و سنجش از راه دور ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات و همچنین معاونین و مدیر گروه سیستم های فضایی پژوهشگاه نیز حضور داشتند.
کلمات کلیدی
//isti.ir/ZXZy