برای آینده بکاریم

کاشتن برای آینده بستری برای شکوفایی فناوری‌های ارتباطی است! ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات با برگزاری رویدادهای مؤثر و متعدد کاشتن برای آینده، بستری برای شکوفایی ایده‌های نو در این حوزه فراهم کرد.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات با برگزاری رویدادهای کاشتن برای آینده، بستری را برای شکوفایی ایده‌های نو در حوزه ارتباطات و هوشمندسازی فراهم کرده است.

این ستاد با برگزاری چهار رویداد با محوریت «دنیای شگفت‌انگیز ارتباطات: از ژرفای کوانتوم تا ماورای ماهواره‌ها»، «اتصال‌پذیری، ارتباطات و هوش مصنوعی»، «ایران هوشمند و متصل» و «هوشمندسازی؛ چالش‌ها و فرصت‌ها» به شرکت‌کنندگان این فرصت را داده است تا با آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در حوزه‌های مختلف آشنا شوند. 

هدف اصلی این رویدادها؛ «ترویج نوآوری و خلاقیت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «ایجاد شبکه‌ای از متخصصان، پژوهشگران و علاقه‌مندان به این حوزه»، «آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و فناوری»، «تبادل نظر و ایده بین متخصصان و پژوهشگران»، «حمایت از ایده‌های نوآورانه و طرح‌های پژوهشی» می‌باشد. در این رویدادها، برنامه‌های متنوعی از جمله سخنرانی‌های کلیدی، کارگاه‌های آموزشی، پنل‌های تخصصی و نمایشگاه فناوری برگزار شده است.

شرکت‌کنندگان با شرکت در این رویدادها، می‌توانند از آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در حوزه ارتباطات آگاه شوند. همچنین با متخصصان و پژوهشگران برجسته این حوزه ارتباط برقرار کنند و ایده‌های نوآورانه خود را به اشتراک بگذارند و از بازخوردهای ارزشمند بهره‌مند شوند و فرصت‌های همکاری و سرمایه‌گذاری را شناسایی کنند.

با پیوستن به ما، در رویدادهای کاشتن برای آینده، آینده‌ای روشن‌تر برای ایران رقم بزنید. 

 

//isti.ir/ZpAy