نشست تخصصی شبکه انجمن‌های علمی دانشجویی برگزار می‌شود

ستاد توسعه فناوری‌های اتصال پذیری و ارتباطات به منظور همکاری‌ و هم‌افزایی بین انجمن‌های علمی دانشجویی در راستای ترویج فناوری نشست تخصصی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، در راستای ترویج و توسعه فناوری‌های نوین در حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات نشست هم‌اندیشی فعالین این حوزه را با هدف تبادل نظر و هم‌اندیشی در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی این حوزه، به میزبانی این ستاد برگزار می‌شود.

این نشست که با هدف تعامل و همکاری بین انجمن‌ها و ستاد در راستای ترویج، آموزش و هم‌اندیشی با دانشگاه‌های فعال در زمینه اتصال‌پذیری و ارتباطات برگزار می‌شود، فعالین حوزه ترویج فناوری از جمله اساتید دانشگاه، پژوهشگران، کارآفرینان، مدیران و نمایندگان سازمان‌های دولتی و غیردولتی گرد هم می‌آیند تا به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مختلفی بپردازند.

محورهای این نشست شامل؛ فرصت‌های موجود برای ترویج فناوری در ایران، نقش انجمن‌های علمی در ترویج و توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، معرفی برنامه‌ها و حمایت‌های ستاد از انجمن‌های علمی دانشجویی، چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی انجمن‌های علمی در این حوزه، برگزاری دوره‌های آموزشی فشرده و کاربردی در حوزه‌های مختلف فناوری و راه‌های ارتباطی دانشجویان با پیشرفت‌های کشور در حوزه فناوری می‌باشد. 

متقاضیان شرکت در این نشست می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09032698454  تماس حاصل نمایند. 
 
//isti.ir/ZT1y