بازدید دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات از شرکت دانش‌بنیان گرین‌وب

سید محمد کرباسی: از ایده‌های خلاق و شرکت‌های نوپا حمایت می‌کنیم.

دکتر سید محمد کرباسی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات از پارک علم و فناوری خراسان رضوی و شرکت‌های مستقر در این پارک دیدن نمودند. ایشان ضمن بازدید از پارک علم و فناوری خراسان رضوی، شرکت‌های دانش‌بنیان سیرکو و پارس‌تک را مورد بازدید قرار داد.

در ادامه این بازدید دکتر حسن هاشمی رئیس هیئت مدیره هلدینگ گرین‌وب گزارشی از روند اقدامات و فعالیت‌های این هلدینگ از جمله در زمینه راهبردها و توسعه بازارهای صادراتی، اهداف هلدینگ ارائه کرد. او همچنین با اشاره به موانع موجود به چالش‌های مختلفی که شرکت‌های خصوصی دانش‌بنیان مستقر در شهرستان‌ها با آن روبرو هستند، تأکید کرد.


دکتر کرباسی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و دستاوردهای این هلدینگ با اشاره به اهمیت و حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، به فرصت‌های متنوع همکاری بین شرکت‌های خصوصی و ستاد اتصال‌پذیری و ارتباطات در راستای حل چالش‌ها و دریافت تسهیلات اشاره داشتند. وی ضمن اشاره به تجاری‌سازی و بازاریابی فناوری‌های نوظهور در سطح ملی و بین‌الملی تشریح کرد که استفاده از ظرفیت‌های اعتبار مالیاتی در حوزه تحقیق و توسعه و سرمایه‌گذاری مورد توجه قرار گیرد.


دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات در پایان این بازدید ضمن بیان اینکه از ایده‌های خلاق و شرکت‌های نوپا حمایت می‌کنیم خاطر نشان نمود این ستاد ضمن رونق بخشیدن به فناوری‌های نوظهور و ایجاد زمینه ارتباطی مطلوب با اقشار مختلف جامعه علمی و فناوری با تعریف فعالیت‌های جدید و جدی‌تر؛ فصل مشترکی در راستای مذاکرات و بازدیدهای مختلف مورد برای توسعه و پیشرفت کشور در سال‌های پیش‌رو را شاهد باشیم.


 شرکت هلدینگ دانش‌بنیان گرین‌وب‌ در زمینه‌ توسعه فناوری اطلاعات، فرآیند تحول دیجیتال و فناوری‌های ابری و نیز از کسب‌وکارها و استارتاپ‌های نوآور و فناور حمایت می‌کند.

//isti.ir/ZKUx