نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات، ارتباطات و برق پایدار در کیش برگزار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات، ارتباطات و برق پایدار ۱۹ لغایت ۲۲ شهریور ماه 1403 (12-9 September) برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات، ارتباطات و برق پایدار ۱۹ لغایت ۲۲ شهریور ماه 1403 (12-9 September 2024) با همکاری و حمایت «وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «وزارت صمت»، «ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری»، «صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری»، «سازمان منطقه آزاد کیش»، «سندیکای صنعت برق ایران»، «شرکت مخابرات ایران» و.... در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌گردد.

در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای فناوری در حوزه‌های مختلفی همچون «اتصال‌پذیری و ارتباطات»، «شهر هوشمند و هوشمندسازی»، «اینترنت اشیا»، «هوش مصنوعی و کسب‌وکار»، «توزیع و مصرف برق هوشمند»، «هنرهای تصویری و رسانه دیجیتال»، «فناوری‌های نوین مالی و رمز ارزها»، «زیرساخت، امنیت و برق پایدار» و «فناوری‌های نرم و خلاق»، «انرژی‌های تجدید ناپذیر» به نمایش گذاشته خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی‌های لازم با شماره 09307215055و 09307215055 تماس بگیرند یا به وب‌سایت رسمی نمایشگاه به آدرس https://kitex24.com مراجعه کنند.

 

ویدئو ها

//isti.ir/ZUBy