نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو ۲۰۲۴

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان IRAN EXPO 2024 از تاریخ ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برابر با 27 آوریل لغایت 1 می 2024 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان بزرگترین رویداد صادراتی کشور با پیش بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی که تاکنون از بیش از ۸۰ کشور جهان (۴۰ کشور با هیئت عالی رتبه دولتی) ثبت‌نام کرده‌اند، از تاریخ ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

گروه‌های کالایی حاضر در این نمایشگاه، شامل «صنایع غذایی، کشاورزی، شیلات»، «صنعت برق و الکترونیک، مخابرات و ارتباطات، گروه صنایع فولادی و سایر فلزات، گروه صنعتی و مکانیکی، صنعت چاپ و بسته بندی، لوازم خانگی و خودرو»، «دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی»، «گروه پتروشیمی»، «گروه خدمات (بیمه، بانک، گمرک، حمل و نقل: هوایی، زمینی، دریایی و...، شرکت های EMC، شرکت های حقوقی، شرکت های کنترل کیفیت و بازرسی) می‌باشد.

حدود ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور ایرانی در نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ حاضر خواهند داشت و این شرکت‌ها دستاوردهای خود را به بازدیدکنندگان خارجی ارائه می‌کنند. از جمله اهداف دانش‌بنیان‌ها برای حضور در این نمایشگاه ایجاد تسهیلات ارتباطی برای دانش‌بنیان‌ها در ارتباط با شرکت های خارجی برای معرفی محصول خود و همچنین مذاکره و انعقاد قرارداد فروش و همچنین انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت‌های خارجی است.

این نمایشگاه روز شنبه (1403/02/08) با حضور رئیس‌جمهور یا معاون اول افتتاح خواهد شد و پنج روز ادامه دارد. روز شنبه به علت حضور مقامات داخلی و خارجی بازدید عمومی وجود ندارد و فقط شرکت‌هایی که در نمایشگاه حضور دارند، می‌توانند حضور داشته باشند. بنابراین تجار و عموم مردم می‌توانند از روز یکشنبه از ساعت ۹ الی ۱۶ برای بازدید از این نمایشگاه مراجعه کنند.



//isti.ir/Zp6x