تقویت شبکه بی‌سیم 6G با رویه‌های هوشمند

نسل بعدی فناوری بی‌سیم نوید تغییر فناوری بی‌سیم را می‌دهد. خوانندگان علاقه‌مند به فناوری‌های پیشرفته شبکه‌های بی‌سیم با مطالعه این کتاب از اطلاعات ارائه شده در حوزه ارتباطات بی‌سیم بهره‌مند خواهند شد.

با روی کار آمدن اینترنت 6G باید منتظر استفاده گسترده از این فناوری در صنایع پیشرفته باشیم؛ از کنترل خودروهای خودران گرفته تا پیشرفت هوش مصنوعی و کنترل دستگاه‌های مختلف به وسیله اینترنت. بنابراین در آینده با روی کار آمدن این فناوری بسیاری از لوازمی که امروزه استفاده می‌کنیم را دچار تحول خواهد کرد و سبک زندگی جدیدی را برای انسان ها به وجود خواهد آورد.

این کتاب با یک چشم‌انداز کلی از فناوری 6G شروع می‌شود؛ که شامل انگیزه‌ای که تحقیقات 6G را هدایت کند. در ادامه این کتاب از فناوری بی‌سیم نیازمند مهندسان و محققین آشنا به این فناوری و قادر به مقابله با چالش‌ها، مقدمه‌ای بر بررسی سطوح هوشمند توانمند شبکه بی‌سیم 6G ارائه کامل می‌دهد.

همچنین مروری بر فناوری‌های سطح هوشمند و کاربردهای آنها در شبکه بی‌سیم که شامل مقدمه‌ای بر مبانی هوشمندسازی است. سطوحی که قبل از رفتن به محتوای پیشرفته‌تر برای مهندسان که به دنبال اعمال آنها در حوزه 6G می‌باشد.

در ادامه بحث مفصلی در مورد چالش‌ها و فرصت‌های ایجاد شده توسط سطوح هوشمند توانمند بی‌سیم و شبکه‌ها آن را به اولین کار در نوع خود تبدیل می کند.

این کتاب به خوانندگان شبکه بی‌سیم 6G با سطوح هوشمند قدرتمند همچنین موارد زیر را نشان می‌دهد:
● یک تیم تحریریه شامل پیشگامان اصلی سطح هوشمند فناوری.
● پوشش دقیق موضوعات از جمله MIMO، تراهرتز، NOMA، انرژی برداشت، امنیت لایه فیزیکی، محاسبات، سنجش، یادگیری ماشین و بیشتر.
● بحث در مورد طراحی سخت افزار، تکنیک‌های پردازش سیگنال، و سایر موارد حیاتی جنبه های مهندسی IRS

این کتاب به نویسندگی Qingqing Wu، Tr ung Q. Duong، Derrick Wing Kw an Ng، Robert Schober و Rui Zhang نوشته شده است.

//isti.ir/ZmLx