سی‌امین کنگره جهانی ITS؛ رویدادی بزرگ در شهریور ماه

سی‌امین کنگره جهانی سیستم‌های حمل و نقل هوشمند (ITS)، از تاریخ 26 لغایت 30 شهریور 1403 (۱۶ تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴) در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، سی‌امین کنگره جهانی ITS با نگاهی به آینده حمل و نقل و تمرکز بر «تحرک و جابجایی هوشمند»، به بررسی آخرین دستاوردها و فناوری‌های نوین در حوزه حمل و نقل شهری پایدار، نوآوری‌های دیجیتال در حمل و نقل و لجستیک و همچنین وسایل نقلیه متصل و خودران خواهد پرداخت.

این رویداد بین‌المللی که هر ساله در یکی از شهرهای مهم صنعتی جهان برگزار می‌شود، اولین بار در سال 1994 در پاریس برگزار شد و فرصتی استثنایی برای تبادل دانش و تجربیات در حوزه سیستم‌های حمل و نقل هوشمند فراهم کرد.

شرکت فناور ایرانی «دلفین» که در حوزه‌ مدیریت ناوگان و ردیابی خودرو با به‌کارگیری راهکارها و محصولات کارآمد و همچنین در زمینه هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل فعالیت می‌کند به عنوان تنها نماینده کشور ایران در سی‌امین کنگره جهانی سیستم‌های حمل و نقل هوشمند (ITS) که از 26 لغایت 30 شهریور 1403(۱۶ تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴) در دبی برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت. حضور این شرکت در سی‌امین کنگره جهانی ITS، نشان از عزم جدی ایران برای حضور فعال در عرصه رقابت‌های جهانی در حوزه حمل و نقل هوشمند است.

سی‌امین کنگره جهانی ITS، بستری مناسب برای ایجاد ارتباط با شرکت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی فعال در حوزه حمل و نقل هوشمند و توسعه همکاری‌های مشترک است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت بلیط بازدید رایگان از این رویداد تا تاریخ ۲۴ مرداد 1403 با شماره ۰۹۳۷۵۶۰۹۵۰۷ (شرکت دلفین) تماس حاصل نمایند.

 

 

//isti.ir/ZT2y