نشست تخصصی «اعتبار مالیاتی در حوزه ICT» برگزار می‌شود

نشست تخصصی «اعتبار مالیاتی در حوزه ICT» سه‌شنبه 6 شهریور ماه سال جاری از ساعت 10:00 الی 12:00 در محل مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، در نشستی که به همت «ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات» و «معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان» برگزار خواهد شد، مزایای اعتبار مالیاتی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) به صورت تخصصی تشریح خواهد شد.

این نشست که با حضور گسترده نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان، سازمان‌ها و صنایع مختلف، روز سه‌شنبه ۶ شهریور ماه از ساعت 10:00 الی 12:00 در محل مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت برگزار می‌شود. میترا کرمی، کارشناس ارشد دبیرخانه اعتبار مالیاتی، به عنوان سخنران اصلی این نشست، به «تبیین جزئیات قانون جهش تولید» و «نحوه بهره‌مندی شرکت‌ها از مزایای اعتبار مالیاتی» و «سرمایه‌گذاری در حوزه توسعه زیرساخت و تحقیق‌ و توسعه
» خواهد پرداخت. 

مخاطبان این نشست؛ «شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور»، «سازمان‌ها و نهادهای فعال در حوزه ICT» و «صنایع مختلف که به دنبال سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری» را شامل می‌شود. 

این نشست فرصتی است تا فعالان حوزه ICT با قوانین و مقررات مربوط به اعتبار مالیاتی آشنا شده و از ظرفیت‌های قانونی موجود برای توسعه فعالیت‌های خود بهره‌مند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، می‌توانید با شماره تلفن 02183537832 تماس حاصل نمایید.
//isti.ir/Z8By